Wednesday, February 6, 2013

新しい学期 - 新しいPEゴール!

 こんにちはみなさん、

休みはどうでしたか。 たのしかったですか。 私は、学校にいるから、休みはちょっとつまらなかったです。 何かしたかったから、りょうりをしました。 おすしとまんじゅうをつくりました。


 そして、たくさんジョギングをしました。 プールにおよぎにいきました。 まきの先生もプールにいました。
 じゃあ、今は、新しい学期です。 じゆうの日々がおわったので、ちょっとかなしいです。 でも新しいPEがはじまります!

ゴール:
  • Improve speaking grammar
  • avoid English fillers, improve casual speech style
  • increase speed and reduce pause time
アクティビティ:
  •  毎週、日本語テーブルに行きます
  • Free speaking at least twice a semester
  • Practice with more native speakers
  • Expand the range of shadowing activities: maybe songs, news reports... 
じゃあ、また。
シワ 

No comments:

Post a Comment